id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: with them..=)

Isnin, 8 Oktober 2012

with them..=)

Assalammualaikum...

"with them"???sape hek???pergi mane??buat ape??

persoalan di atas la yang buat saya hepi sangat-sangat...saya sangat-sangat appreciate usaha dorang tolong saya... Harini adalah misi untuk saya mengedar flyers untuk bisnes HERBALIFE saya...sangat-sangat excited!!huhu...gile kentang!!

Jom saya tunjuk gambar mereka

pembahagian kuasa kepada mereka...si comel tu adalah Eryn..huhu...kalau sekali bercerita excited nak mendengar dan bila dia tgk orang excited dengar dia bercerita, semakin excited la dia dalam "bidang kuasa" nya itu...huhu..tapi ryn memang best...dia support saya..BERANI!!I TABIK U...dan dah ada bestfriends kat WONDERLAND MELAKA..=)


ini Hazirah...semangat untuk melakukan HERBALIFE bersama saya..bakal downline saya...=)
support saya kuat-kuat jugak...family dia pon dah amik program..her mom also her little sister..memng best...no rejection at all from her family...also want to find extra pocket money...tak mustahil ok seorang student boleh mempunyai income seperti someone yang dah bekerja fulltime...itu misi kami yang kedua...semestinya misi utama adalah untuk menolong orang sihat!!!AJA-AJA FIGTHING!!

Gadis manis yang ada kat tengah tu kawan baru saya...huhu...panggil dia ZIZI ok semua..permah...sangt baik sebab tolong edar flyers...tk berkira walaupun baru kenal...mula-mula nak tunjuk la perangai pendiam and sombong kat dia,tapi spoil la...haha...trus tak jadi sebab dia seorang yang ringan tulang...sehari kenal macam dah berhari-hari kenal...huhu..tq2..huhu

lepas dah edar flyers...perut kami wat konsert dangdut kot...ape lagi..pekena nasi lemak kat dalam taman tu...hancusss diet ok!!nasib baik ada teamix....so teamix je la after this!!not bad la nasi lemak nye...sedap gak...lalala..

peace from us!!!saya suka wat peace...nmpak comel tak???(ingat fotogenik la tu,tak langsung lorh)
but for Eryn si comel ni...i adalah "baby face"...leh terima kengkawan???tak leh terima sila chow dari membace.. k ... bye
credit to : Hazirah for the pictures..=)

ASK ME NOW...SIMPLE, FUN AND MAGICAL ONLY FROM HERBALIFE
014-7363914/016-3153914



Tiada ulasan:

Catat Ulasan