id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: CUBA MELARIKAN DIRI DARI SESEORANG

Khamis, 29 November 2012

CUBA MELARIKAN DIRI DARI SESEORANG

ASSALAMMUALAIKUM....readers yang comel dan hensem...salam perkenalan..=)


tajuk saya di atas sangat-sangat saya maksudkan...good for me untuk saya bertindak demikian...dari terus mengharap pada seseorang yang hanya pandai bermain kata dan pandai memberi harapan...

saya mengaku saya sayang awak...tapi awak tak boleh terima dan sayang saya...awak berubah setiap masa...saya tahu awak confuse....awak dilema dalam memilih....awak nak cari kebahagiaan awak tapi awak tak boleh buat plihan...reaksi muka awak sangat saya boleh baca...saya tak nak tambah kekeliruan fikiran awak...so saya decide untuk tarik diri untuk meringankan beban awk dalam memilih...yes...bisnes yang saya join bersama awk tu saya join sebab awak dan biarlah saya stop pun sebab awak...mungkin cara tu saya boleh stop dari contact awk....saya bosan..tiap kali awak mesej....awak kol saya...mesti awak cakap pasal bisnes kita tu...saya nak ada life awak...life saya bukan ditentukan oleh bisnes tu...see...bile bisnes kita slow,awak trus tak contact saya...awak ada life awak dan saya ada life saya...saya fikir life kita akan menarik bila bersama sebab family kita sangat-sangat kontra..=) ....but, awak tak perlukan saya dalam hidup awak... awak ramai admire...just petik je jari...saya jelous..terang lagi bersuluh dan awak masih ambil tahu pasal ex awk... reasons yang sangat kuat untuk saya lupekan awak.....

#TQ AWAK..PERNAH BUAT SAYA HEPI...SAYA DOAKAN AWAK HEPI SELALU..DAN AWK PON DOAKAN SAYA YE...saya tak boleh jadi kawan awak...SALAM... ;)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan