id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: TERSALAH BELI DAGING

Khamis, 26 Disember 2013

TERSALAH BELI DAGING

assalammualaikum...

mood harini...nak masak sup daging....daging lembu taw....ok..pergi tesco beli daging...bawak balik rumah rebus half cook then mula menumis...masa rebus agak pelik bau nye...tapi pikir dalam kepala...daging ni mentah lagi..jap lagi ok la kot..ilang bau nye...

settle rebus half cook...ready barang untuk menumis...then masukkan air n daging...dalam kepala berkata kata...kenape bau tak hilang2 lagi ni....dalam hati dah pelik...google la perkataan MUTTON....ya ampun!!aku tak makan kambing!! mcm mane bole terbeli daging kambing ni...malu nye....MUTTON pon tak tahu...lain kali pergi tesco bawak kamus...tu cadangan akak aku lepas aku bgtahu dia hal ni..ketawe dia masa aku cerita...memng tak leh in la daging kambing ni...cube jgak makan...tapi memng tak bole... :'(

memang rase membazir sangat...kene sembunyi2 kan sup ni...kalo buang membazir...w/app member...tanya dia makan daging kambing tak?? dah makan malam tak?? hahaha...cun la..dia kate dia makan daging kambing n still belom makan malam...then aku suruh dia datang rumah amik lauk...aku kasi semua yang aku masak tu kat dia...hahaha!!

masa nak kuar umah kasi dia lauk tu..sembunyi2 jgak la aku dari abah ku...kalo tak membebel ar dia...alhamdulillah kawan aku pon dah kenyang...aku pon dah lega...kahkahkah

xoxo
mas@mai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan