id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: MUNCUL KEMBALI...

Ahad, 26 Mei 2013

MUNCUL KEMBALI...

Asslammualaikum semua... =)


waaaaaaaaaaaa.....lama nye tk update blog....aiyooo....berkurun rase nye...apesal lah tetibe terajin tangan ni nak menaip malam ni?? terpikir jugak kenape.......WHY??!!

HAHAHA...tk jadi masalah sebenarnya nak menaip...tapi kemalasan dalam diri yang terlebih berat sebenarnya....ok..sempena untuk memujuk blog saya ni sebab dah lame tk meng update...saya nk update gambar saya bersama kawan2 saya.....gambar masih fresh...ada 2 STORY... LETS BEGIN.. =)


BEFDAY SAYA TERAWAL 4 HARI DI SAMBUT



Semalam...bersamaan 25/5/2013...hari dalam sejarah dalam hidup ni..muahahah!!...befday saya di sambut awal gara-gara befday saya weekdays...huhuhu...


Alkisah nye....nak dijadikan cerita..salah seorang kawan saya... eryn mohamad telah mencipta cerita...cehwa!mencipta ok...cerita yang dia nk kapel dengan "pengkid"..yes!! pengkid...memng patang larang saya berkawan dengan orang mcm tu....Allah murka!!  nabi tk mengaku umat!!....pung pang..pung pang...konon-konon nk surprise la saya kat MCD di Batu Berendam bersama lagi 3 orang member saya... Azizi , Hazirah Halil dan juga Nur Haziqah iaitu adik kepada Hazirah....memng pelik...ya!! itu yang saya rase pada dorang nie...jump konon2 nk mintak pendapt..menolong Eryn dengan pengkid...muahahha!! so kantoi dah ....but surprise la jugak ...thanks kawan-kawan semua... =)

me =)...befday gurl ter awal...

i am hepi bila ada friends yang ada time susah dan senng.. =)

jom potong kek!! yippy

rupe nye azizi ni befday dia semalamnya...so....kami bg peluang untuk potong..huhu
tapi tuan punya diri takmo tonjolkn muka..ape kene ntah..

my bff... =)

muka saya terkejut ke ape tu??

smile.. =D

hadiah yang saya dapat...cantik-cantik semua... =D


RUMAH KAWIN ORANG LAGI....


so....next story....tadi kami pergi rumah kawin ...abang kepada kawan saya kawin....lagu kat rumah kawin tu muzik arab taw...sejuk hati dengar...best jgk..hihi...then...sambil-sambil menunggu lagi 1 group sampai..iaitu group lelaki...kami ape lagi kan???snap snap!!...hihi..jom tgk ke gilaan MEREKA...HAHA




muka mintak menampau!! hahaha

ok~~~sesi senyum ayu.. ^_^

tak ayu dah...bocor rahsia..pantang tgk kamera mereka nie

ayu balik...lakonan semata-mata

mereka berdua ni single....pm saya kalo nk kenal ok.. =)

hahaha!!ayu sangat...tak boleh terima..

gwiyomi sangat!!

tangan Eryn yg snap...confirm ada yang tak kena...itu yang jadi mcm nie...
masuk sikit pon jadi la dari takde..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan