id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: HEPI BEFDAY TO ME... =)

Rabu, 29 Mei 2013

HEPI BEFDAY TO ME... =)

ASSALAMMUALAIKUM =)

Selamat hari Jadi kepada saya!! yey...dah tua..muahahah!! umur dh meningkat....tapi belum tua...huhu...
tapi....rase macam ada yang tak kene....saya nak dia wish....bukan orang lain...saya nak dia yang pertama wish...tapi pae bole buat kan.......maybe ketika umur tak matang..mulut bisa keluarkan perkataan-perkataan yang tak sepatutnya...hhmmm....hahaha!! ala MAI...ramai lagi kumbang kat luar tu...haha!! chill ok..yes!!yippy!!MOGA PADA BEFDAY SAYA KALI NI 29/5 ni...saya menjadi insan yang berguna...patuh kepada ibu bapa...tapi kalo nakal-nakal sikit tu biasa la kan??hihi



xoxo 
mas@mai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan