id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: new blog again..;)

Khamis, 14 Jun 2012

new blog again..;)

ok...hope apa yang nak disampai diterima semua...ai..:D...i am new here..nama saya Masturah Binti Hamran..dan saya tinggal di Melaka...i love Melaka..semua nak thu sebab ape??sebab banyak makanan yang sedap sedap n femes femes...hihihi...ok..di sini saya nak selit kan lar sikit gmbr saya...saya dulu tak suka bergambar...tapi sejak masuk kolej,bergambar bersama kawan kawan mesti jadi 1 kemestian..love and i miss u girl...:'(


                                                                 
mana 1 kah saya??huhuhu

saya yang pakai tudung hijau tu lar...hihihi...sebelah tu bestfriend saya semasa di kolej..orang Perak..sape nak kenal meh saya rekomen...hahahah..:)

p/s : alang alang dah wat blog ni,tak salah pomote barang..hihihi..stay tuned..;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan