id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: Updated Produk Yang Sangat Bagus :)

Ahad, 17 Jun 2012

Updated Produk Yang Sangat Bagus :)

Assalammualaikum semua.....


Saya nak bagitahu yang saya dah restock produk Catalyst..so sekrang masa saya bekerja untuk promote produk ini...masih ramai lagi tak masih tidak tahu tentang produk ini...selain dari Virgin Coconut Oil dan Collagen dari Catalyst,syarikat ini juga mempunyai beberapa lagi produk lain seperti FEMME VITA,MEN VITA,MEXOREA,NATURAL FIBRE DRINK,HAIR SERIES dan juga MINDSTAR(Natural drink for brain booster)..
Entry kali ni saya nak terangkan satu persatu tentang kebaikan produk ini..JOM BACA:




FEMME VITA



FEMME VITA FROM CATALYST
RM45/RM50


  • Meningkatkan tenaga serta mampu membentuk tubuh badan yang lebih menarik. Ianya juga membantu menyelesaikan masalah dalaman wanita dan memberikan ketrampilan yang lebih menarik dan bertenaga kepada pengguna.
  • Ia juga sangat baik untuk remaja dan wanita terutamanya bagi yang telah berumah tangga. FEMME VITA mampu meningkatkan kesihatan dalaman wanita dan paling utama ia sangat berkesan untuk membina keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga. Ianya juga sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya  membina sistem rahim,meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan kelamin(suami isteri)


MEN VITA

MEN VITA FROM CATALYST
RM45/RM50


  • Mengatasi masalah dalaman dan luaran bagi lelaki serta dapat menambahkan tenaga untuk keperluan harian serta membantu merapatkan hubungan suami isteri.
  • Produk mengembalikan dan mengekalkan kesihatan lelaki ini telah diformulasikan khusus untuk mengurangkan keletihan,menambah tenaga dan meningkatkan data tahan fizikal lelaki tanpa apa-apa kesan sampingan.
  • Memberi tenaga tambahan dan menambah stamina badan,meningkatkankan daya imuniti semulajadi badan,menyegarkan badan dan mengurangi rasa mengantuk,menghilangkan lesu-lesu badan,mengatur tekanan darah dan melancarkan pengaliran darah.



MEXOREA

MEXOREA
RM40/RM45

  • Dirumus khas dari herba untuk membantu mengatasi sengugut yang serius serta dapat mengatasi masalah keputihan.Amat sesuai bagi remaja dan dewasa yang sudah dan belum berkahwin
  • MEXOREA membantu mengatasi masalah keputihan dan kegatalan yang mana sering dialami oleh kaum wanita. MEXOREA juga boleh melegakan penyakit sengugut. Ia juga membantu untuk menstabilkan hormon wanita serta meningkatkan ghairah seksual wanita. MEXOREA merupakan pemakanan tambahan yang dapat mengatasi masalah dalaman wanita. Kecantikan dalaman wanita amat penting untuk mengekalkan kesihatan yang berpanjangan dan kesihatan dalaman itu dapat dilihat sehingga terpancar menampakkan kecantikan tubuh. 
  • MEXOREA bukanlah makanan tambahan bersifat segera, ia direka khas untuk merangsang gaya hidup sihat dan aktif apabila digunakan secara berkala dan konsisten beserta pemakanan seimbang dan senaman ringan.

NATURAK FIBRE DRINK

NATURAK FIBRE DRINK FROM CATALYST
RM59.90/RM64.90

  • Mahukan sistem perkumuhan yang baik serta dapat melangsingkan badan tanpa kesan sampingan yang lain?Cubalah NATURAL FIBRE DRINK yang dapat membantu melancarkan sistem perkumuhan perolehi kecantikan bentuk badan yang anda idami
  • CATALYST FIBRE DRINK adalah rumusan terbaru untuk membantu kesihatan sistem penghadaman. Mengandungi fruktan yang merupakan serat buah-buahan yang mudah larut di dalam air. Garam tisu biokimia yang terdapat di dalam CATALYST FIBRE DRINK bertindak khusus membantu memerangkap gula berlebihan dan dengan itu menurunkan kadar kandungan gula dalam kencing dan darah.(sekaligus merawat kencing manis) dan mengikat lemak-lemak dari dalam perut,melancarkan peredaran darah dalam badan serta menyihatkan dan menguatkan jantung.


MINDSTAR

MINDSTAR
RM59.90/RM64.90

  • Produk ini dapat membantu meningkatkan ketajaman minda untuk kanak kanak mahupun orang dewasa dan juga dapat meningkatkan prestasi untuk menghadapi peperiksaan.
  • Mindstar adalah sediaan sumber nutrisi yang membantu meningkatkan fungsi otak dan keupayaan otak serta membantu meningkatkan daya ingatan. MINDSTAR juga adalah merupakan makanan tambahan yang direka bagi menyihatkan serta mencerdaskan minda anda. Ia juga berfungsi sebagai vitamin dalam membantu anda supaya lebih fokus, lebih daya ingatan dan tumpuan seterusnya memberikan anda lebih produktiviti,kehidupan yang lebih menggembirakan dan lebih sihat.

HAIR SERIES


HAIR SERIES(HAIR TREATMENT & HAIR REVITALIZER)
RM39.90/RM43.90

  • Hadirnya dari sumber asli dari alam semulajadi yang menjadi rawatan tradisional turun temurun yang di modenkan melalui kaedah saintifik untuk merawat kulit kepala dan keguguran rambut.
  • HAIR TREATMENT (Perawatan rambut) digunakan dalam merawat masalah rambut dan kulit kepala secara intensif. Semasa pemakaiannya, HAIR TREATMENT dibiarkan selama 20-30 minit sebelum dicuci dengan syampu. Kekerapan penggunaan sehingga 2 kali seminggu adalah berdasarkan keberkesanan yang anda kehendaki.

    HAIR REVITALIZER(Penyegar rambut) adalah untuk kegunaan harian. Penggunaanyang kerap akan membantu dan mempercepatkan proses perawatan dan penyegaran rambut dan kulit kepala.

FOR DETAIL SILA TEKAN INI

tq  ;)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan