id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: NIKON GIVEAWAY by IEQAH BLOG GAJAH

Isnin, 18 Jun 2012

NIKON GIVEAWAY by IEQAH BLOG GAJAH


nak join tak?jom click banner di atas :)

sebelum anda semua nak sama-sama join,jom kita teliti dulu syarat-syarat penyertaan

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN:

  •  Buat satu Post bertajuk : NIKON GIVEAWAY By Ieqah Blog Gajah
  •  Letak banner GA ni di dalam entri tersebut dan LINK kan ke entri ini.
  •  Entri: Saya join Nikon GiveAway by Ieqah Blog Gajah kerana _________ [taip la bape panjang pun korang nak] dan kalau korang nak tepek gambar korang bersama NIKON pun takda hal la ^^
  •  Boleh Follow blog ieqah untuk new update. Da ciap? Tinggalkan link post ohsem korang dekat komen entri ni ye :)♥ Nak TAG kat kawan boleh taknak pun takpa :D

comelkan thumdrive ni?

Saya join Nikon Giveaway by Ieqah Blog Gajah kerana sekarang kita tengok thumdrive yang berlambak di pasaran,design semua sama,xde kelainan pon. Lagipun,bila kita dengar perkataan "Nikon" terus terbayang warna sesuatu yang hebat kan??mane taknye,Camera Nikon jangan cakap la...idaman saya tu..sekurang kurangnya,bila saya ada something dalam syarikat yang sama,lagi berkobar kobar saya nak dapatkan kamera Nikon tu..fully set kan senang..kalo thumdrive ni saya dpat,ermmmm...saya framekan agak nye...hihiihi

p/s:jom guys and girls,sama2 join contest nie..;)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan