id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: takde mood la...

Khamis, 14 Jun 2012

takde mood la...

hurmmm.....ermmm.....hhhmmmmm....(nmpk tk ayat ayat mcm tu?)
hihihi...itu la mood saya sekrng....tarikh tarikh cam gini la mood takde....faham faham jela para wanita sekrng...dan kaum Adam sepatutnya alert pabila org yang anda sayangi tetibe sensitif,marah dan xde mood...itu brmakna nk bendera jepun larr tu...saya tk pernah tutup fb seawal ini...harini saya tutup awal sebb rase nak marah,rase nk sound orang...huhuhu..sebelum saya tersilap langkah,ada baiknya berundur kan??hihiihi...


mcm ni kot muka saya sekrng..AMJK??

Esok saya ada event Herbalife..:)...bertempat di Holiday Inn..kawan saya 2 org yang join...nak mintk teman kan..1st time kan pergi event2 mcm nie..huhuhu
hopefully mood saya ok yerp!!!!ada rase excited, ada rase mls....bercapur baur la perasaan tu sekrng...tp dont wori, event tu ttp akn meriah...hihiih...mcm dh jadi distributor dia lak kan??bakal rase nye....Tahu tak ape yang saya dok google dari tdi,pasal Herbalife la....majoriti of the distributor ni kawin awl taw...adore sgt saya...range antara 20 - 25years.. admire saya pada orang yang kawin awal sebegini...yelakan, tak pyh tambh dosa lagi kan untuk ber"kapel"2 ni....GOOD JOB DISTRIBUTORS HERBALIFE..impian untuk jadi mcm korang tu semestinya ada..huhuhu..

p/s : esok saya nak snap gambar BANYAK BANYAK(hah,siap bold lagi)

will updated soon..please be my followers ..kindly comment..:D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan