id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: BYE BYE MELAKA ='(

Sabtu, 5 Januari 2013

BYE BYE MELAKA ='(

Assalammualaikum readers semua...

Hati ni makin sedih....kerana ape??mau tahu ka???

aku nak kene tinggal kan rumah,mak,abah,adik aku,n kucing aku yang tengah sakit buat sementare waktu selama 2 ke 2 setengah tahun in shaa Allah....untuk sambung belajar...yerp...aku akn sambung degree aku di UNIKL dalam Islamic Finance...doa kan aku ok sekalian kawan2 ku...pagi ni, 5/1/2013 jam 2.40 pagi...aku still tak tido...padahal petang karang aku dah nak bertolak pergi umah akak aku...aisey...kenape takleh tido ni....mata ni memang dah set bahawasanya sekrng bukan waktu tido aku...macam mane bile aku dah mula kelas??tak boleh jadi nie...kene berlatih tido awl ni..

Ok back kepada tajuk asal pasal sedih ni..kalo nak ikut kan sedih tu memng sedih kot...1st time study luar Melaka..tingglkan rumah,family,my cat...oowww.... ='(

Tiap2 minggu aku nk balik rumah...gatal sangat kan nak study luar Melaka..amik la...yes~~!!i can do it..aku kene cabar diri aku yang aku boleh berdikari..tak leh menetap satu tempat sahaja..wish me luck..nak ikut kate kawan-kawan aku..KL je pon..dekat...hahahha~!!ikut kan memng la dekat sayang ku semua..tapi nama pon "luar Melaka"..harus la sedih ooo...sakit...susah harus tanggung sorang2...nak depends kat sape??

#new azam for this year 2013...NAK DAPAT DEKAN UNTUK MAK ABAH...wow..dekan..imagine..naik pentas amik anugerah..sape taknk??semua nk..ok baii salam

xoxo
mai <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan