id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: Today Class =)

Isnin, 14 Januari 2013

Today Class =)

Assalammualaikum semua readers =)

Sperti yang dijanjikan...hari ini aku nak update perihal sehari ku di kelas...dari pukul 9-7 mlm...just conclusion alrite...

harini ada 3 subjek...setiap 3 subjek..waktu diambil selama 3 jam bagi setiap subjek tanpa henti..fuhh..letih duduk...(ada jugak kan??)

                Pagi ni kami budak-budak kelas hura-hara nak cari kelas.Confuse bercampur-campur dengan budak program lain sebab kelas just mention dalam jadual 13-10(contoh)...tapi bukan 13-10-??(contoh)...so misi kami main rebut-rebut kelas la sekrang..huhu..ok..ikutkan jadual pack sangat-sangat hari ini...tapi nasib baik sebab setiap lecturer tak ngam-ngam habiskan 3 jam tu...fuuihh~~!!..tapi pda pendapt aku kelas akan berubah suatu hari nanti..
So memandangkan kelas tiada pada hari Khamis dan Jumaat,aku takde kelas.....memng peluang la aku nak balik Melaka..huhuhu...di sini aku sertakan sedikit gambar yang aku sempat snap dalam kelas tadi..huhuhu...enjoy~~~

jari "peace" je nampk..=P-by shaz

inilah Shazmin...gile orang nye..tgk muka tu..muka jahat

keadaan di dalam kelas...itu sekumpuln lelaki kelas aku..yg lain hilang

me before masuk kelas...matahari merupakan vitamin c di pagi hari..=)

me with shaz

tq for watching
xoxo
mai <3



Tiada ulasan:

Catat Ulasan