id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: Kelas Bermula Esok..

Ahad, 13 Januari 2013

Kelas Bermula Esok..

Assalammualaikum semua readers...=)

esok aku dah mula kelas...selepas aku berjaya transfer 29 credit hour yang menjadikan aku skip 1 tahun tempoh pengajian aku,aku telah mendapat jadual untuk kelas esok...19 credit hour...kelas dari kul 9 pagi sampai kul 7 malam...wow~!!pack gile ok...kenape mesti macam tu... ='(

ape2 pon hope kelas akan berjalan lancar...maybe akan di susun balik...aku akan updated ape akan terjadi di dalam kelas esok..=D

sambil-sambil tu aku nak promote la ye BARANGAN CATALYST...aku adalah agent sah catalyst...sape2 nak order..sila like page aku dan pm aku ye..simple...berurusan dengan aku jangan complicated sangat...simple je sudah ok..wink2 ~!!

xoxo
mai <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan