id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: Dunia Baru di Tempat Baru.. =)

Jumaat, 11 Januari 2013

Dunia Baru di Tempat Baru.. =)

Assalammualaikum reader semua...=)

entry kali ni nak tumpu pada alam belajar...i am back for study...great pointer for DEAN...2 harapan ye kawan-kawan semua...for my family and for myself..

Orientasi baru je habis...dan aku masih boleh tersenyum pai ke harini...great right...trainer tak train kiteorg mcm bebudak pon...berbeza zaman diploma...aku nak senyum pon rase macam bersalah..nampk tk betapa mendalam nya ayat aku untuk menggambarkan situasi tersebut??

OC semua best2...comel2 dan hensem2...betul tak student UNIKL???hahaha

Alhamdulillah aku berjaya transfer 29 credit hours yang membolehkan aku untuk memendekkan masa pengajian aku...so aku berjaga skip 1 tahun...total aku belajar akn menjadi 2 tahun..Alhamdulillah sangat2.

ramai juga budak batch aku yang gile2..best semua nye..=)

jom  tengok gambar aku paling latest...gambar muka lapar yang nak cari nasi lemak kat luar hostel pada pukul 9 pagi..huhu

"pakcik dibawah hostel menjadi mangsa untk kami membeli nasi lemak"


alrite..kepada semua yang berminat nk beli Catalyst produk and Herbalife jangan lupe contact me..sila add aku di facebook alrite guys...=)


xoxo 
mai <3

2 ulasan: