id="scroll" style="border: 1px solid rgb(255, 255, 255); overflow: auto; width: 200px; height: 150px; background-color: rgb(255, 255, 255);" mas@mai: KAMI PHOTOSHOOT =)

Sabtu, 26 Januari 2013

KAMI PHOTOSHOOT =)

Assalammualaikum readers yang cantik dan hensem semua....=)

entry aku kali ni aku nak update mengenai kami berphotoshoot gedikss...huhu..konon2 nye hot sangat..Hazirah and i la jadi model nye...huhuhu...selalu aku ambil picture sendri so leh la cover comel....di tempat tersorok2 sikit...tapi kali ni orang yang ambil kan..si photographer nye bernama Eryn @ Comel sebab orang nya comel...kekasih hatinya pulak jambu...sooooo sweet...Hazirah tu pon dah ada pakwe...superman katenyer uollss...hahahha..i am for them..=)


ok back to our topic..si Eryn tu la yang ambil gambar kiteorg...aku memng kaku...mau tak nye..1st time jadi model tak berbayar...tapi lame2...bile rase mcm dah selesa...mula la gedik aku and Hazirah tu terserlah...hahah...bukan gedik...silap2..tu namenye manjeeee sgt2!!

jom tengok photos yang aku masukkan untuk tatapan korang...komen la yer...mne tahu..dengan komen2 korang tu...korang boleh jadi pengkritik SUATU HARI NANTI..=P

ni gambar time "manje" tu terserlah...haha



acik acik buka pintu..nana balik ni!!



gambar 1st...nmpak tak kekakuan disitu??
myb aku sedang merenung masa depan atau
merenung abang beca di bawah sana???musykil!

wow...gedikss sikit...hihi..sikit jeee

comel kan kami??=)

hazirah kate :"hey!!,listen listen listen..kerusi ada masalah
kucing ada masalah"kahkahkah



me : ape ni pegang-pegang orang??tak malu?



ni apehal ni zira..ish tutup sikit...



kami menyertai sehati berdansa??kami ada??korang ada??=P

ey tapi jap...kene jugak tunjuk sape yang pandai snap pictures kami tu....TADA!!!

di sebelah kiri tu la photographernye...comel kan??huhu


for Hazirah and Eryn...saya sayang kamu berdua..friends till jannah ok..pomise me.. :')

thats all tq for reading..
xoxo
mai <3


2 ulasan:

  1. ; hana nak ajak join segmen hana ;) banyak hadiah menanti taw. dan yang penting . nnti traffic blog korang akan bertambah ;) jomm. jomm. jomm.

    BalasPadam